Saturday 3 December 2011

Siapalah diri ini

awak,
saya sayangkan awak!!!!
saya cintakan awak!!!!!!

mengapa awak buat saya begini???
apa salah saya pada awak sehingga awak sanggup mempermainkan cinta saya???
adakah saya amat tidak sempurna pada pandangan awak??
awak!!!!tolong kasi jawapan!!!!!


mana semua janji-janji manis yang awak berikan pada saya untuk hidup bahagia bersama saya????
mana semua janji-janji manis yang awak berikan pada saya untuk hidup selamanya bersama saya??


awak tipu!!!!
awak mungkiri janji awak!!!!


walaupun saya dibenci oleh keluarga awak,tapi saya masih sayangkan awak sampai sekarang...
tapi apa yang awak buat pada saya????


tape larh awak,
biarlah saya mengundur diri...
saya doakan awak bahagia dengan orang yang awak sayangi....




saya sedar SIAPALAH DIRI INI...
saya hanya insan biasa yang tidak terlepas untuk melakukan kekhilafan...


terima kasih awak!!!!!!!
:'(

No comments:

Post a Comment