Monday, 5 December 2011

Saat Terakhir (mimpi dalam tidur awek ku yang tercinta) :))

Salam .
Hye fiz.
Nak cerita tentang diri yana sikit , apa yang yana termimpikan masa yana terlelap dekat bilik tadi . Hurm . petang tadi dalam keadaan hati yang xbrape baek yana  pown lelap kan mata sambil dgr lagu SAAT TERAKHIR yg dinyanyi kn oleh ST12 . Tiba-2 yana dpt satu mimpi dimana mimpi tu terok sgt bg yana ,  pagi tu keadaan hubungn yana dgn cinta hati yana xbrape nk baek ,  kami brgaduh . biase la , dlm prcintaan ni kan biasanya  msti ada gaduh kan skali skala . klau xgaduh xsah . tp ap yg yana mimpikan nie bg yana sgt sdiy . tp xtau la bg fiz sdiy or tak . yana cuma nk luah kan isi hati .  yana : pa , stiap kali kita gdoh , pa suka mnta maaf kan . pa disini xkan anggap pon yg ma ni wt salah apa-2 sbb tu la stiap kali pa mnta maaf pa ckp dh syg , xyh mnta maaf dan jgn rasa brsalah oke . sbb dlm prcintaan yana , yana xnk owg yg yana syg n sy cinta mcm fiz prnah rasa brsalah pon . sbb tu la yana xske syg mnta maaf . sbb fiz mmg xda pon wat salah pape kat yana . cuma yana jea yg xpnh nk paham fiz . yana tau , yg yana ni ssh sgt nk phm hati fiz kn . satu aritu , kite gaduh . yana kol fiz byk kali . tp fiz xnk jwb , msj pown fiz xnk bls . biasa la , stiap kali gdoh kan fiz mmg suke pjok yana . klau bley nk sgt dkat nan yana . tp pd ary tu , fiz xbg sy pape bls pon , msj x , kol pown x . tp fiz tau kan yana saket . saya baru mehembuskan nafas saya yg terakhir . maaf kan saya syg sbb xdpt jmpe syg . saya harap syg jgn prnah rase brsalah oke . saya sntiasa cinta n sayang dkat syg ,smpai jasad saya dimamah bumi sekali pon saya tetap cinta kan syg .

No comments:

Post a Comment