Monday 5 December 2011

Jaga diri elok-elok eyh awak

Andai sesuatu yang buruk terjadi pada diriku ,
Maafkanlah diriku kerana aku tahu aku bnyak bersalah pada drimu .
Jika DIA memanggil ku lebih awal darimu
Aku harap kau redha dgan kepergianku .
Aku harap kau cri la peneman hidupmu ,
Aku tak mahu engkau bersedih keseoranagn ,
Cari la yg lain supaya dia dpat membahagiakanmu dan membuat kau tersenyum selalu…
Maafkan aku kerna tdak smpat membahagiakan drimu..
Maafkan driku juga kerana aku tdak smpat menunaikan janji2 yg tlah kita jnjikan dahulu..
Aku harap kau bahagia dsmping dia..
Dan jika aku sudah tiada …
Kau cntailah dia sepertimana kau cintai aq dahulu…
Anggaplah cnta kita tdak berakhir dsini dan akan bertemu semula di syurga..
Syg,
cntamu akan kugenggam erat dan ku bawa smpai syurga..
Cntamu kekal suci d dlam hatiku..
Dan tidak akan ada sesiape yg boley mengambil cntaku untukmu..
Maafkan aku jika perpisahan ini terjadi..
Maafkan aku jika membuat mu bersedih..
Maafkan aku jika membuat mu keseorangan..
Ini semua takdir yg telah ditentukan oleh DIA..
Sentiasela kenangku dalam mmpi mu dan doamu..
Doakan aku..cntaila aku..wlaupun aku tdak lg bersamamu dn menemanimu d smpgmu…


CINTAILAH DIRIKU SELALU…
SAYANGI AKU SELALU..
BAIK BAIK SAYANG……
CINTAKU HANYA PADAMU….

No comments:

Post a Comment